نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در چهار شنبه 28 مرداد 1394
بازدید : 1444
نویسنده : صادق

Friday Night Smackdown

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد )

( شیمس با بو شدید تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

شیمس :

رندی رندی رندی من بهت یه شانس دادم شانسی که بتونی بزرگترین موفقیت در طول کریرت کریری که هیچ موفقیتی توش نبوده رو بدست بیاری یعنی مسابقه سرکمربند مای پیپرویو بادکلتیک واریور شیمس ...شرط من فقط این بودکه درسه مسابقه ای که در راو برات گزاشتم پیروز بیرون بیای تو چکار کردی ؟ دوتا مسابقه اولت رو که به زور وشانس بردی که یبارشم بخاطرخود رینز بود درسمابقه اخرم با رینز برنده نشدی...برامن مهم نیس که اون دوتا سگ احمق دخالت کردن مهم اینه که تو بازم منو نا امید کردی ونشون دادی که اصلا لیاقت حتی دیدن این کمربند از دور رو هم نداری واقعا فک کردی من چلنجت رو میپذیرم ؟ باید کاری خارق العاده بکنی فقط تابتونی نظرمنو عوض کنی ولی درحال حاظر من چلنج تورو رد میکنم وبرگزاری مسابقم باتو سرکمربند رو در سروایورسریس لغو میکنم...

( تماشاگران شیمس را بو کردند )

اما از اونجا که هیچ کس جز تو جرعت چلینج کردن من رو نداشت و فقط تو بودی که حاضر شدی این کمربندی که لیاقتشو نداری رو چلینج کنی من میخوام یه فرصت دیگه بهت بدم..اما این فرصت ، آخرین فرصت توئه !! تو باید در راء در یک مسابقه استیل کیج مچ ، مقابل رومن رینز قرار بگیری...میخوام علاوه بر تو یه فرصت دیگه ای هم به رینز بدم...هرکدوم از شما دو نفر بتونه از این مسابقه برنده بیرون بیاد ، حریف من در سوروایورسریس خواهد بود...رومن رینز و رندی اورتون دو کشتی گیری که میتونن به عنوان اولین حریف من در سوروایورسریس مسابقه بدن...بهتره خودتون رو آماده کنید چون اخرین فرصت برای هردو شماست و اگه به هر دلیلی این مسابقه خراب بشه من هیچ حریفی در سوروایورسریس ندارم و به تیم نکسز ملحق میشم.

( تماشاگران شعار Sheamus Su*ks را دادند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ شیمس زده شده بود و شیمس کمربند Myppv را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مسابقه اول

بیگ شو vs کفی کینگستن

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

( به محض شروع شدن مسابقه کفی کینگستن به سمت بیگ شو دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( ناگهان بیگ شو بیگ رایت هند رو روی کینگستن اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگشو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بیگشو در کمتر از 40 ثانیه موفق به شکست کفی کینگستن شد )


( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگشو زده شده بود و بیگ شو بالای سر کوفی ایستاده بود به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

Main Event

جان سینا و رندی اورتون vs کریس جریکو و شیمس

درامد مسابقه: نفری 300 سکه

مسابقه دوم

آرتروث vs روسف

( در نهایت روسف با اجرای سابمیشن موفق به شکست ارتروث شد )

برنده مسابقه: روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( صدای تم سانگ کودی رودز به صدا درامد ، کودی رودز با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

کودی رودز:

عصر جدید اغاز شده دوران حکومت کودی رودز فرا رسیده کسی که به زودی قهرمان کمربند سنگین وزن خواهد شد من کسی هستم که با تلاش خودم به جاهای بالا رسیدم و دارم روز به روز پیشرفت میکنم از کشتن بوگیمن گرفته تا برنده شدن چمدان اسمکدان.اما خیلیا میپرسن کی کش میکنی ؟ من از تک تک اعضای نکسز انتقام میگیرم چه بهتر که از کریس جریکو شروع کنم !!!!

کریس تو یه بدبختی که با مرده خوری تمام این کمربند رو گرفتی بدون هیچ زحمتی ولی مطمئن باش به وقتش این کمربند رو واگذار میکنی یا به من یا به بری وایت !!! چیزی که مسلمه اینه که من قهرمان این کمربند خواهم شد ممکنه همین شوء ممکنه سامر اسلم ممکنه سوایور سریس یا ممکنه رسلمنیا !!! هر وقت صلاح ببینم کش خواهم کرد و با اقتدار قهرمان خواهم شد برام فرقی نداره کمربند دست کی باشه میخواد دست یه الکی احمق به نام کریس جریکو باشه یا یه دیوونه روانی به نام بری وایت یا دست هر خر دیگه ای...

فقط میتونم قول بدم که تا وقتی کمربند سنگین وزن رو دست من نبینید این کمپانی رو ترک نخواهم کرد.من به زودی...

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، تماشاگران رومن رینز را تشویق کردند )


( رومن رینز از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد ، کودی رودز از حضور رومن رینز در سالن تعجب کرد )

( رومن رینز وارد رینگ شد و مقابل کودی رودز ایستاد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

رومن رینز :

تو صاحب چمدان مانی این د بنک اسمکدان هستی...اما واقعا فکر میکنی کسی این رو می پسنده ؟! همه به اجبار تورو تحمل میکنن چون تو قابل تحمل نیستی. دو ماه پیش کریر برادر تو گلداست رو به اتمام رسوندم و تو از ترسی که داشتی حتی حاضر نشدی برای انتقام از اخراج اون اقدام کنی چون میترسی مقابل من قرار بگیری...چون اطمینان داری که در مقابل من چیزی نیستی...

اما من میخوام این اطمینان تورو 100% کنم چون تو برای من از پشه هم کمتری !! من در راء مقابل رندی اورتون قرار دارم و اگه رندی اورتون پیروز بشه مقابل شیمس بر سر کمربند مای پی پر ویو مسابقه میده. شیمس در اولین پرومو گفت که اگه من اورتون رو شکست بدم ، این منم که حریف اون در سوروایورسریس میشم.اما من اینو نمیخوام !! اورتون میتونه در صورت شکست دادن من مقابل شیمس قرار بگیره اما من میخوام در صورت شکست دادن اون ، مقابل تو بر سر چمدان مانی این د بنک اسمکدان در سوروایورسریس قرار بگیرم !!

( تماشاگران رومن رینز را تشویق کردند )

کودی رودز :

من این چلینج رو می پذیرم نه برای اینکه فکر کنی مقابل تو کم آوردم...برای اینکه به همه ثابت کنم دوره پیشرفت من آغاز شده و این پیشرفت با شکست دادن رومن رینز در سوروایورسریس به شدت ارتقا پیدا میکنه. اما از اونجا که اطمینان دارم مقابل رندی اورتون هیچ گ*ی نمیخوری پس ناچارم شرطط رو بپذیرم...اگه اورتون رو در مین اونت راء شکست دادی ، مقابل من بر سر چمدان مانی این د بنک اسمکدان در سوروایورسریس مسابقه میدی...و بعد از اینکه تورو شکست دادم ، نه تنها موقعیت خودم در این کمپانی ارتقا پیدا میکنه بلکه انتقام برادرم رو میگیرم و برای اولین بار برای این چمدون میجنگم !!

( رومن رینز به کودی رودز خندید ، کودی رودز چمدان مانی این د بنک را بالا گرفت )

( رینز قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ناگهان برگشت )


( سوپر من پانچ از رومن رینز بر روی کودی رودز !! )

( کودی رودز کم کم در حال بلند شدن بود )


( اسپیر !!!!!! )

( پرومو در حالیکه تم سانگ رومن رینز زده شده بود و رومن رینز چمدان مانی این د بنک اسمکدان را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

http://8pic.ir/images/voj8vaa3r82f87po37yy.png

Backstage

( ادج و کریشن در حال صحبت کردن در بک استیج بودند )

گزارشگر :

ادج و کریشن شما در حال حاضر قهرمانان کمربند تگ تیم هستید...حریفی برای خودتون در سوروایورسریس در نظر ندارید ؟!

ادج :

راستش چیز عجیبی نیست که ما حریف نداشته باشیم بعد از 2 برد وحشیانه و پرافتخاری که در پی بک و مانی این د بنک داشتیم دیگه کسی جرعت مبارزه با مارو نداره. فکر کنم مسابقه نداشتن ما برای تگ تیم تا مدت زیادی ادامه داشته باشه.

کریشن :

درواقع هدف فعلی ما در سوروایورسریس ، محلق شدن به یکی از تیم های حال حاضر هست که برای محلق شدن من و ادج اختلاف نظر داریم. اما به شما قول میدم که من و ادج ، به تیم استون کلد ملحق میشیم.

مسابقه سوم

ریتید سوئیچ vs رایبک و جک سواگر

( در نهایت ادج با اجرای اسپیر بر روی رایبک موفق به پین کردن او شد )

برنده مسابقه: ریتید سوئیچ ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه چهارم

United States Championship

دالف زیگلر vs آلبرتو دلریو سر کمربند ایالات متحده

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دلریو و زیگلر درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( بیشتر ممنتوم دست دالف زیگلر بود ، زیگلر سوپلکس سنگینی از پشت بر روی دلریو انجام داد )

( سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی دلریو بپره )

( دلریو بلند شد و مانع پریدن زیگلر شد ، سپس سوپرسوپلکس رو از بالای رینگ بر روی دالف زیگلر انجام داد )

( زیگلر کم کم در حال بلند شدن بود )

( دلریو ضربه لگد سنگینی به صورت زیگلر وارد کرد )

2...1

( زیگلر در شماره 2 کیک اوت کرد )

( دلریو آماده انجام سابمیشن روی دست های زیگلر شد )


( زیگلر در حال بلند شدن بود ، دلریو به سمت زیگلر رفت و قصد داشت سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام بده )

( زیگلر بدل کرد )

( زیگ زگ از دالف زیگلر !!! )

( زیگلر قصد داشت پین کنه ، دلریو از رینگ فرار کرد ) ( داور شمارش را اغاز کرد )

( دلریو کمربندش را برداشت و قصد داشت فرار کنه ، زیگلر جلو او را گرفت و او را به رینگ برگرداند )

( زیگلر وارد رینگ شد ، ناگهان دلریو با کمربند به سر زیگلر ضربه زد )

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( تماشاگران دلریو را بو کردند )

( دلریو سابمیشن سنگین خودش رو روی دست های زیگلر انجام داد ، دست زیگلر به شدت آسیب دید )

( در نهایت دلریو زیگلر را از رینگ بیرون انداخت و کمربند us را بالا گرفت )


( پرومو در حالیکه تم سانگ دلریو زده شده بود و دلریو ابتدای سالن کمربند us را بالا گرفته بود و زیگلر با ناراحتی به او نگاه می کرد به اتمام رسید ) 

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Main Event Raw

Steel Cage Match

رندی اورتون vs رومن رینز

پیروزی رندی اورتون : حریف شیمس در سوروایورسریس ( سر کمربند myppv )

پیروزی رومن رینز : حریف کودی رودز در سوروایورسریس ( سر چمدان اسمکدان )

درامد مسابقه: 350 سکه

Main Event

جان سینا و رندی اورتون vs کریس جریکو و شیمس

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا رندی اورتون و شیمس در رینگ درگیر بودند )

3 دقیقه بعد...

( شیمس سابمیشن سنگینی روی گردن اورتون انجام داده بود ، اورتون سعی کرد از شیمس خلاص بشه )

( شیمس چند ضربه سنگین به اورتون وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( شیمس با جریکو تگ کرد ) ( جریکو وارد رینگ شد )


( سپس حرکت مخصوص خودش رو روی اورتون انجام داد ) ( اورتون سعی کرد با سینا تگ کنه )

( جریکو به سینا حمله و او را از رینگ بیرون انداخت )

( جریکو از پاهای اورتون گرفت )


( جریکو سابمیشن سنگین خودش رو روی اورتون انجام داد ، اورتون سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( جان سینا وارد رینگ شد و به جریکو حمله کرد )

( شیمس قصد داشت به جان سینا حمله کنه ، جان سینا شیمس را از رینگ بیرون انداخت )

( جریکو به سمت جان سینا دوید )


( جان سینا جریکو را بلند کرد و قصد داشت AA رو روی او انجام بده )

( جریکو پایین آمد ، سپس دراپ کیک سنگینی به سینا وارد کرد )

( ناگهان شیمس وارد رینگ شد )


( بروگ کیک از شیمس بر روی جان سینا !! )

( اورتون از پشت سر شیمس وارد شد )


( سپس Rko رو روی شیمس انجام داد )

( اورتون به شیمس خندید ، سپس او را از رینگ بیرون انداخت ، در برگشت کریس جریکو فینیشر خودش رو روی اورتون انجام داد )

( جریکو اورتون را پین کرد )

...2...1

( جان سینا به جریکو حمله و او را نقش بر زمین کرد )


( سپس stf رو روی او انجام داد !! )

( جریکو سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد ) ( تماشاگران جان سینا را تشویق کردند )

( جریکو به سختی به طناب رینگ نزدیک شد و دستانش را به طناب رساند )

( جان سینا جریکو را رها کرد ، سپس مجدد او را عقب کشاند )


( STF دوباره از جان سینا بر روی جریکو )

( جریکو قصد داشت تسلیم بشه )


( ناگهان شیمس بروگ کیک رو روی داور مسابقه برای تسلیم نشدن جریکو اجرا کرد )

( جریکو تسلیم شد اما داور نقش بر زمین شده بود )

( جان سینا بلند شد و قصد داشت به شیمس حمله کنه ، شیمس با کمربند Myppv به سر جان سینا ضربه زد )

...

( اورتون از پشت سر شیمس وارد شد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )


( اورتون آماده انجام Rko روی شیمس شد ، شیمس کم کم در حال بلند شدن بود )

( اورتون قصد داشت Rko رو روی شیمس اجرا کنه )


( ناگهان شیمس بروگ کیک رو روی اورتون انجام داد )

( داور به سختی در حال بلند شدن بود )

( شیمس اورتون را پین کرد )

3......2......1

برنده مسابقه: شیمس و کریس جریکو ( 600+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( جان سینا و رندی اورتون نقش بر زمین شده بودند )

( شیمس و جریکو دست یکدیگر را بالا گرفتند و کمربندهایشان را بالا بردند )


( شوء اسمکدان در حالیکه شیمس بالای سر اورتون و جان سینا ایستاده بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین رندی اورتون و رومن رینز در مین اونت راء

رومن رینز کودی رودز را برای یک مسابقه در سوروایورسریس سر چمدان چلینج کرد

دالف زیگلر با dq موفق به شکست دلریو شد

دلریو همچنان قهرمان us است

بیگشو با شکست کفی کینگستن در کمتر از 40 ثانیه رکورد زد

پایان شوء اسمکدان

 



:: موضوعات مرتبط: اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.